O lektorovi:
Michal začal objavovať módny biznis už v roku 2009 popri práci pre Peek & Cloppenburg v Bratislave. Stážoval v Kancelárii Bratislavského samosprávneho kraja v Bruseli a neskôr počas štúdia módneho produktového manažmentu v Miláne začal praxoval aj na Milano Fashion Week. Pracoval ako projektový manažér pre značku s detským oblečením Wild Republic v Berlíne kde stál pri otvorení viacerých predajní. Na Slovensko sa vrátil a niekoľko rokov bol jedným zo zakladajúcich členov marketingového tímu v módnej značke NEHERA, vďaka ktorej spoznal aj Paris Fashion Week. Venoval sa aj manažmentu výroby klobúkov NEHERA počas kolekcie AW17. Stál pri založení Instagramu a PR oddelenia v najväčšom internetovom obchode s obuvou TOPANKOVO, kde nabral väčšinu svojich lokálnych kontaktov a know-how slovenskej módy. Skúsenosti neskôr pretavil v mediálnej agentúre, kde zastrešoval spolupráce s influencermi a natívne kampane. Medzi kľúčové projekty, ktoré realizoval patrí napríklad lokálna video kampaň H&MOSCHINO. Od Marca 2019 sa v PR agentúre Dynamic Relations 2000 venuje klientom zo sektora luxusných šperkov a lifestyle-u.